T2 Vue Mer avec Grande Terrasse & Parking 4 min Plage - SpiritofFamily06
Most popular services
Rooms
Area Info
Facilities - T2 Vue Mer avec Grande Terrasse & Parking 4 min Plage - SpiritofFamily06
- Non-smoking rooms
- Elevator
- Soundproof rooms
- Heating
- Hypoallergenic room available
- Smoke-free property
- Air conditioning
- Designated smoking area
- Convenience store on site
- Wifi in all areas
- Use of cleaning chemicals that are effective against coronavirus
- Linens, towels, and laundry washed in accordance with local authority guidelines
- Guest accommodation disinfected between stays
- Guest accommodation sealed after cleaning
- Property cleaned by professional cleaning companies
- Guests have the option to cancel any cleaning services for their accommodation during their stay
- Beachfront
- Beach
- Movie nights
- Walking tours
- Live sports events (broadcast)
- Parking
- Free parking
- Parking on site
- Private Parking
- Babysitting/Child services
- Private check-in/out
- Strollers
- Pet bowls
- Terrace
- Sun deck
- Outdoor furniture
- Internet
- Wifi
- Free Wifi
- Staff follow all safety protocols as directed by local authorities
- Shared stationery (e.g. printed menus, magazines, pens, paper) removed
- Access to healthcare professionals
- Key access
- Smoke alarms
- Physical distancing rules followed
- Screens or physical barriers between staff and guests in appropriate areas
- Board games/Puzzles
- Invoice provided
- All plates, cutlery, glasses, and other tableware sanitized
House Rules
The Fine Print
Frequently Asked Questions
Check-in starts at 17:00 and check-out is until 11:00.
T2 Vue Mer avec Grande Terrasse & Parking 4 min Plage - SpiritofFamily06 is situated at 3ème étage 79 Avenue des Chênes, Cagnes-sur-Mer, France.
Room prices at T2 Vue Mer avec Grande Terrasse & Parking 4 min Plage - SpiritofFamily06 are available once you select your dates.
For dining nearby, guests can visit Le Fontenoy and Pizza Cros.
Service at T2 Vue Mer avec Grande Terrasse & Parking 4 min Plage - SpiritofFamily06 is available in English.
The accommodation offers movie nights as part of its entertainment options.
The property is surrounded by various attractions, such as Picasso Museum (9.6 km), MAMAC (10 km), Promenade du Paillon (9.5 km) and Église de Pêcheurs (550 m), offering multiple options for local exploration.
The distance from the center of Cagnes-sur-Mer to the apartment is around 1.5 km.
Only One-Bedroom Apartment rooms can be booked at T2 Vue Mer avec Grande Terrasse & Parking 4 min Plage - SpiritofFamily06.
Yes, free parking is available on site for guests.
Guests staying with pets will find pet bowls available at T2 Vue Mer avec Grande Terrasse & Parking 4 min Plage - SpiritofFamily06.
T2 Vue Mer avec Grande Terrasse & Parking 4 min Plage - SpiritofFamily06 offers an airport transfer service for guest convenience.
T2 Vue Mer avec Grande Terrasse & Parking 4 min Plage - SpiritofFamily06 includes child-friendly features such as Babysitting/Child services, Board games/Puzzles and Strollers.
The distance between T2 Vue Mer avec Grande Terrasse & Parking 4 min Plage - SpiritofFamily06 and Nice Côte d'Azur Airport is approximately 3.6 km.